t
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az LCDABC Szervizpont Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye: 1141 Budapest, Szugló utca 82., cégjegyzékszám: 01-09-415799, adószáma: 32279548-2-42, elérhetőségek: maxglass001@gmail.com, továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekre, valamint az abban foglaltak értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.

 I. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.lcdabc.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházában (a továbbiakban: lcdabc webáruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. Az lcdabc.hu webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.

2. Az lcdabc webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A vásárlási szerződés az LCDABC Szervizpont Kft., mint eladó/szolgáltató és az Ügyfél, mint vevő között jön létre.

3. Az lcdabc webáruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, vagy lehetőség van regisztráció nélküli vásárlásra is. A regisztrációval, illetve a regisztráció nélküli vásárlással is az Ügyfél magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben és az Adatvédelmi Szabályzatban foglaltakat és az adatkezeléshez kifejezetten hozzájárul.

4. Szolgáltató jogosult azon felhasználók regisztrációját azonnali hatállyal törölni, akik legalább egy alkalommal a megrendelt és kiszállított csomagok átvételét megtagadták. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ezen pont szerint törölt felhasználók IP címéről érkező ismételt regisztrációt megtagadja, illetve a már létrejött regisztrációt előzetes értesítés nélkül azonnali hatállyal törölje.

 5. A Felek közötti szerződés a Szolgáltató visszaigazolásával jön létre. Szolgáltató a webfelületen történő megrendelés megérkezését elektronikus úton legkésőbb 24 órán belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő megérkezettnek, amikor az a Szolgáltató és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 24 órán belül nem érkezik, Megrendelő az info.lcdabc@gmail.com email címen, vagy a rendelést fogadó adott Szolgáltató egység telefonszámán érdeklődhet megrendelésének állapotáról: +36707735573

 

6. Minimum rendelési összeg nincs.

 

7. Ügyfélszolgálat: LCDABC Szervizpont Kft.

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: megegyezik az üzlet mindenkori nyitvatartási idejével

Üzlet: Fixitydisplays (1147 Budapest, Thököly út 150.)

Üzlet nyitvatartási ideje: H-P.: 10:00-18:00 h 

Telefon: +36306263747

Internet cím: www.lcdabc.hu

E-mail: info.lcdabc@gmail.com

A Szolgáltató részére tárhelyet biztosító szolgáltató adatai: Megtalálhatók a LCDBAC Szervizpont Kft.  „Adatvédelmi szabályzat és tájékoztató” kiadványában, mely elérhető a https://lcdabc.hu/adatvedelmi-nyilatkozat  alatt.

 

 II. Regisztráció

1. A regisztráció során az adatlap kitöltésekor egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása, továbbá néhány – a megrendelések teljesítéséhez szükséges – adat kitöltése szükséges.

2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait, az így megkötésre került szerződés semmis.

3. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Profilom menüpontban van lehetőség. Aktív rendelést érintő adatok módosítására a Szolgáltató info.lcdabc@gmail.com e-mail címén van lehetőség abban az esetben, ha a rendelés teljesítését a Szolgáltató még nem kezdte meg (a rendelés státusza: ’Feldolgozás folyamatban).

III. Megrendelés menete

1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba, vagy regisztráció nélkül megkezdi a vásárlást.

2. Felhasználó ezt követően a megvásárolni kívánt termék/termékek darabszámát beállítja, melyet követően a Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” menűpontra kattintva. Lehetőség van kiválasztani a készülék típusát és utána csomagjainkat.

3. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, úgy a főoldalra visszatérve további terméket/termékeket választhat ki. A mennyiség véglegesítéséhez a „tovább a pénztárhoz” ikonra kattintva juthat el a Felhasználó.

 

 

4. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet és a szállítási módot, mely lehet:

- személyes átvétel

- házhozszállítás futárszolgálattal – GLS futárszolgálat segítségével jut el a rendelés a Felhasználóhoz. A futárszolgálat díja: 1.990,-Ft.

- Packeta csomagpontra szállítás. – Itt ki tudja választani az Önhöz legközelebbi Packeta csomagpontot, ahova a rendelést kéri.

5. Utána a fizetési módot választhatja ki, melyek a következők:

 Fizetési módok:

- Rendeléskor előre utalás a megadott bankszámlaszámra: a rendelési folyamat során az általunk megadott bankszámlaszámra, számla megküldése után, kérjük a vásárlás összeget elutalni. Az összeg számlánkon történő̋ jóváírását követően történik a rendelés postázása.

- Utánvéttel történő̋ fizetés: a rendelés teljes összeget a futárnak kell kifizetnie, aki ennek fejében átadja önnek a megrendelt csomagot. Az utánvétel összege 700,-Ft.

-  Bankkártyás fizetés a weboldalon: Ezt az opciót választva a bankkártyája számát kell megadnia, és annak lejárati határidejét, ezután követve az utasításokat, vásárolhat bankkártyájával.

6. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése H-P: 08.00-20.00 közötti időszakban történik.

7. Az adatok megadását követően Ügyfél a” megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatosan.

8. Ügyfél a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

9. Ügyfél e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 24 órán belül nem érkezik meg, Ügyfél az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Ügyfélhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Ügyfél rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

10. A megrendelések feldolgozása a hétköznap nyitvatartási időben történik.

 A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

11. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a fellépő áruhiány miatt nem vagy hiányosan teljesített megrendelésekből fakadó kárért. Ügyfél a Szolgáltató ezen tájékoztatását kifejezetten tudomásul veszi.

12. Az adatbeviteli hibáknak a megrendelés elküldését megelőzően történő kijavításához az Ügyfél részére biztosított eszközök:

13. A "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.

14. A személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám stb.) a regisztrációhoz kapcsolódóan bármikor ellenőrizhetők, változtathatók a "Fiókom" menüpontban.

15. A "Kosár" menüpontban, a megrendelés leadása előtt az Ügyfél áttekintheti a megrendelése adatait.

16. A megrendelés elküldését követően a Szolgáltató által megadott ügyfélszolgálati elérhetőségeken is jelezheti esetleges problémáját, észrevételeit a rendeléssel kapcsolatban.

17. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely, az általános forgalmi adót tartalmazza.

18. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

19. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

20. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

21. A rendelés teljesítésével kapcsolatban Szolgáltató semmilyen kártérítésre nem kötelezhető.

22. Az Ügyfél a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket, és az Adatvédelmi Szabályzatot elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

IV. Szállítási és fizetési feltételek

1. A Szolgáltató a megrendelt termékeket házhozszállítja. A kiszállítás minimum vállalási ideje 2 munkanap

 2. A meghatározott szállítási területeken a fuvardíj 1.990.-Ft., ami az Ügyfelet terheli.

3. Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a szállítási díjak szempontjából külön kerülnek figyelembevételre.

4. A megrendelések összevonására egyeztetés után van lehetőség. Csomagjainkat a GLS Hungary Kft. segítségével szállítjuk ki. A GLS Hungary Kft. vállalja, hogy azokat a feladást követő̋ munkanapon, munkaidőben (8-17) kézbesíti a címzettnek. Ha szükséges, a GLS Hungary Kft a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a Címzett részére. Amennyiben az első̋ kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a GLS Hungary Kft a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, majd a következő̋ munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a GLS Hungary Kft a megrendelést visszaszállítja a Szolgáltatóhoz.

 5. A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfél által a megrendelés feladásakor megadott helyszínen teljesíti.

 6. Amennyiben Ügyfél a rendeléskor megadott címen nem elérhető, ott a rendelést a Szolgáltató általi kiszállítás időpontjában nem veszi át és az általa a megrendelés során megadott telefonos elérhetőségen kétszeri próbálkozással a kiszállítási időpontot követő 5 (öt) percen belül nem lehet elérni, úgy a Szolgáltató nem kötelezhető a rendelés teljesítésére és bármilyen kártérítésre. Amennyiben a rendelés az Ügyfél oldalán felmerülő okból nem kézbesíthető, az Ügyfél nem mentesül fizetési kötelezettsége alól, a rendelés és a szállítás ellenértékének kiegyenlítésére továbbra is köteles.

7. Ügyfél a megrendelt küldemény átvételével kifejezetten elismeri, hogy a megrendelt terméket a hatályos magyar jogszabályok szerint kötelező jelölésekkel ellátva kapta meg.

 

V. Elállás joga

1. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  1. olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  2. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, vagy természeténél fogva nem szolgáltatható vissza
  3. olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál
  4. Valamit a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

2. A fogyasztónak nem minősülő magánszemélyt és a nagykereskedőnek nem minősülő céget elállási jog nem illeti meg. Fogyasztónak minősülő természetes személyek esetében a fogyasztó/Ügyfél és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet szabályai alkalmazandók, mely jogszabály 2. § l) pontja alapján nem terjed ki a rendelet hatálya az élelmiszer és egyéb mindennapi fogyasztásra szánt terméknek a fogyasztó lakóhelyére, tartózkodási helyére vagy munkahelyére történő gyakori és rendszeres szállítására vonatkozó szerződésre. Így az élelmiszerek, valamint egyéb mindennapi fogyasztásra szánt termékek vonatkozásában nem illeti meg elállási jog a fogyasztót. Ügyfél jogvita esetén jogosult az illetékes Békéltető Testülethez fordulni.

 

VI. Garancia, kötelező jótállás

Garanciális ügyintézés (termék csere) a házhozszállítással megrendelt termékek esetében postai úton is intézhető, a hibásnak vélt terméket a weboldalon szereplő címre lehet visszaküldeni, az eredeti okmányok (számla, garancialevél) és a pontos hibaleírás kíséretében. A hibás illetve hibátlan termékek visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli, ezért kérjük bizonyosodjon meg arról, hogy a beküldeni kívánt tétel valóban hibás-e.

Az üzletben személyesen átvett alkatrészek garanciális ügyintézésére továbbra is kizárólag személyesen van lehetőség.

Az üzletben személyesen átvett alkatrészek garanciális ügyintézésére továbbra is kizárólag személyesen van lehetőség.

A termék megbontása, külső behatástól való sérülés vagy a címkék eltávolítása garancia vesztéssel jár.

Alkatrészek, mint telefon, tablet kijelző érintőpanel beépítését vagy üvegfólia felhelyezését követően reklamációkat kérjük email-ben küldje meg részünkre 

Felhasználást követően (beragasztás, fólia levétele) elállási joga alkatrészek esetében megszűnik. De körülményektől függően ezt az Eladó mérlegelheti, hogy figyelmen kívül hagyja. Amennyiben nem az eladóval szerelteti be az alkatrészt, akkor más cég által elvégzett munkára sem garanciát, sem kártérítést nem köteles megfizetni.  Érdemes felhelyezés előtt ezen alkatrészeket tesztelni, rápróbálni, és ha minden megfelelő, akkor elvégezni a beépítését, felhasználását.

 

VII. Panaszkezelés

 Az Ügyfél a vásárlás során esetlegesen felmerülő panaszait az 1.7. pont alatt szereplő elérhetőségek valamelyikén teheti meg. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.

a.)     Szóbeli panasz

Az Ügyfél szóbeli panaszát a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben az Ügyfél a panaszkezelés módjával nem ért egyet vagy a panasz azonnali orvoslására nincsen lehetőség, úgy az Ügyfél panaszáról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, és annak tartalmát egyezteti és jóváhagyatja az Ügyféllel. A jegyzőkönyv másolati példányát a Szolgáltató átadja az Ügyfélnek. A panaszt annak beérkezését követően a Szolgáltató megvizsgálja és a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a benyújtástól számított 30 napon belül indokolással ellátott választ küld.

A panaszról készült jegyzőkönyv a következők adatokat tartalmazza:

a) az Ügyfél neve;

 b) az Ügyfél lakcíme, székhelye, illetve amennyiben szükséges, levelezési címe;

 c) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja;

d) az Ügyfél panaszának részletes leírása

e) az Ügyfél által vásárolt termék cikkszáma vagy egyéb termék beazonosításra alkalmas azonosító

g) a jegyzőkönyvet felvevő személy és az Ügyfél aláírása (utóbbi formai elem személyesen közölt szóbeli panasz esetén elvárt);

sb.) Írásbeli panasz

Írásbeli panasz esetén a panaszügyet a beérkezést követően a Szolgáltató megvizsgálja és vizsgálat eredményéről az Ügyfélnek a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küld. Igény esetén a vizsgálat eredményéről az Ügyfelet a Szolgáltató elektronikus úton értesíti. A panaszt a hatályos jogszabályi előírások alapján a Szolgáltató vizsgálja meg, utasítja el, vagy orvosolja. A Szolgáltató válaszlevelében kitér a panasz teljeskörű kivizsgálásának eredményére, a panasz orvoslása érdekében tett intézkedésekre, elutasítás esetén pedig az elutasítás indokaira. A Szolgáltató tájékoztatását egyértelmű, közérthető indokolással látja el, melynek során egyszerű nyelvezetet használ, kerülve a jogi szakkifejezések indokolatlan használatát. A Szolgáltató törekszik arra, hogy válaszlevelében az Ügyfél valamennyi kifogására érdemi választ adjon.

b.)    Panasznyilvántartás

A panaszkezelés során következő adatokat kérheti el a Szolgáltató el az Ügyféltől:

Ügyfél neve

Ügyfél lakcíme, székhelye,

levelezési címe

Ügyfél telefonszáma értesítés módja

panasszal érintett termék vagy szolgáltatás cikkszáma vagy egyéb azonosító száma

 panasz leírása, oka

Ügyfél panasszal kapcsolatos igénye a panasz alátámasztásához szükséges,

az Ügyfél birtokában lévő dokumentumok másolata a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat

A Szolgáltató a panaszkezelés során az Ügyfél által benyújtott adatokat az információs és önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli. Az írásbeli panaszokat – beleértve a személyes megjelenés során előadott panaszról készült jegyzőkönyvet is – továbbá az azokra adott válaszokat a Szolgáltató öt évig archiválja. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat (okiratokat) a Szolgáltató leselejtezi.

A panasznyilvántartásban rögzített személyes adatokat kizárólag a panaszügyek regisztrálásának és a panaszügyek elbírálásának céljából használja fel a Szolgáltató.

c.)     Jogorvoslat

 Amennyiben az Ügyfél panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, úgy az Ügyfél az alábbi hatóságokhoz és testülethez fordulhat:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben szabályozott fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén, fogyasztóvédelmi eljárás kezdeményezhető.

Cím: 1088 Budapest József krt. 6.

 Telefonszám: 061/459-4836 vagy 061/459-4999

 A fogyasztók 2017. január 1. napjától panaszaikkal a területileg illetékes járási hivatalokhoz is fordulhatnak.

A területileg illetékes járási hivatalok elérhetőségei itt találhatóak: jarasinfo.gov.hu

Panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefon: (76) 501-525, (76) 501-500 Fax: (76) 501-538 bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefon: (66) 324-976, 446-354, 451-775 Fax: (66) 324-976 bmkik@bmkik.hu

Budapesti Békéltető Testület 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefon: (1) 488-2131 Fax: (1) 488-2186 bekelteto.testulet@bkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Telefon: (22) 510-310 Fax: (22) 510-312 fmkik@fmkik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Telefon: (52) 500-749 Fax: (52) 500-720 hbkik@hbkik.hu

Komárom-Esztergom County Arbitration Board 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefon: (34) 513-010 Fax: (34) 316-259 kemkik@kemkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület 5000 Szolnok, Verseghy park 8. Telefon: (1) 269-0703 Fax: (1) 269-0703 kamara@jnszmkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A. Telefon: (32) 520-860 Fax: (32) 520-862 nkik@nkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefon: (82) 501-000 Fax: (82) 501-046 skik@skik.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefon: (74) 411-661 Fax: (74) 411-456 kamara@tmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület 8200 Veszprém, Budapest u. 3. Telefon: (88) 429-008 Fax: (88) 412-150 info@bekeltetesveszprem.hu

Baranya Megyei Békéltető Testület 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109. Telefon: (72) 507-154 Fax: (72) 507-152 bekelteto@pbkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefon: (46) 501-091, 501-870 Fax: (46) 501-099 bekeltetes@bokik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefon: (62) 554-250/118 mellék Fax: (62) 426-149 info@csmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefon: (96) 520-202; 520-217 Fax: (96) 520-218 bekeltetotestulet@gymskik.hu

 Heves Megyei Békéltető Testület 3300 Eger, Faiskola út 15. Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440. Telefon: (36) 416-660/105 mellék Fax: (36) 323-615 hkik@hkik.hu

 Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefon: (34) 513-010 Fax: (34) 316-259 kemkik@kemkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület 1055 Budapest, Kossuth tér 6-8. Telefon: (1) 474-7921 Fax: (1) 474-7921 pmbekelteto@pmkik.hu Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefon: (42) 311-544, (42) 420-180 Fax: (42) 311-750 bekelteto@szabkam.hu

Vas Megyei Békéltető Testület 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefon: (94) 312-356 Fax: (94) 316-936 vmkik@vmkik.hu

Zala Megyei Békéltető Testület 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24. Telefon: (92) 550-513 Fax: (92) 550-525 zmbekelteto@zmkik.hu

Online vitarendezési platform: Az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 524/2013/EU RENDELETE alapján a z Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Unióban letelepedett kereskedők közötti, online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére online vitarendezési platform vehető igénybe.

 A vitarendezés részletes szabályai az alábbi linkre kattintva közvetlenül elérhetőek: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése.

A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a Fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A vásárló jogosult a fogyasztói jogvitákból eredő követelésének bíróság előtti jogérvényesítésére a Polgári Törvénykönyv és a Polgári Perrendtartás szabályai szerint. Az Európai Bizottság internetalapú platformot hívott életre, azon fogyasztók számára, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére. Azok a vitarendezési testületek szerepelnek az online vitarendezési platform jegyzékében, amelyek megfelelnek bizonyos minőségi előírásoknak, és amelyeket a nemzeti hatóságok is elismernek.

A honlap az EU 23 hivatalos nyelvén áll rendelkezésre. http://ec.europa.eu/consumers/odr

 

VIII. Egyebek

1. A Szolgáltató által üzemeltetett www.lcdabc.hu webáruház biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

 2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

3. A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.

4. Azon cégek listája, melyek számára a Szolgáltató, mint adatkezelő továbbadja az adatokat adatfeldolgozás céljából megtalálhatók az LCDABC Szervizpont Kft. „Adatvédelmi szabályzat és tájékoztató” kiadványában, mely elérhető a https://lcdabc.hu/adatvedelmi-nyilatkozat domain alatt. (jogszabályi kötelezések alapján, akik a megrendelt áruk kiszállítása körében működnek együtt a szolgáltatóval, valamint könyvelés okán)

5. A Szolgáltató az Ügyfél adatainak kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint, valamint a természetes személyek személyes adatai védelméről és az adatok szabad áramlásáról az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete alapján jár el.

6. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenést követő 8. napon lép hatályba és a hatályba lépését követően adott ügyfél-megrendelések alapján létrejött jogviszonyokban alkalmazandó. Az ÁSZF módosításáról Szolgáltató regisztrált ügyfeleit a módosítás hatályba lépés előtt 8 nappal, a módosítással érintett rendelkezések megjelölésével a regisztrált e-mail címre küldött email útján értesíti. Amennyiben Szolgáltató az Ügyfelet a jelen pont szerint az ÁSZF módosításáról tájékoztatta és az Ügyfél regisztrációját a módosítás hatályba lépéséig nem szüntette meg, Szolgáltató ezt úgy tekinti, hogy az Ügyfél az ÁSZF módosításához hozzájárult.

7. Jelen szerződés a Ptk. 6:82.§-a alapján elektronikus úton kötött szerződésnek minősül. A szerződés magyar nyelven jött létre.

8. Adatkezeléssel kapcsolatos észrevételeit, panaszait az Ügyfél a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5., Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c, Telefon:+36(1)391-1400, Fax:+36(1)391-1410, E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu ) felé teheti meg